Door Trade Promotion Retail & Opvallers –
Trade Promotion Retail (TPR) en activatiebureau Opvallers zijn samen Winstore gestart. De twee bedrijven hebben hun krachten gebundeld in een samenwerking op het gebied van instore activatie. Door het samenbrengen van ervaring en expertise van beide partijen is er een merkactivatieplatform ontstaan, dat zowel merken als retailers optimaal kan bedienen.
TPR is met ruim 16 jaar ervaring gepokt en gemazeld in instore (kook)demo’s en proeverijen, en werkt met ervaren professionals die het al dan niet bereide product laten zien, ruiken, proeven en beleven. Opvallers’ brede achterban van young professionals, en de expertise van het activatiebureau op creatief en logistiek vlak sluiten hier naadloos bij aan. “Met een database barstensvol promotors kunnen we zelfs de allergrootste instore demo’s en activaties aan,” aldus John Wijers, directeur TPR.
Synergie & traffic to store
Door het samenbrengen van de ervaring en expertise van beide partijen ontstaat er een samenwerking waar zowel merken als retailers de vruchten van plukken. Winstore staat voor one-stop-shopping: Een Winstore activatie ontzorgt van strategie tot concept, en van productie tot executie. Martin Damen, directeur Opvallers; “In Winstore komen outdoor-, nearstore- en instore expertise samen. Dit leidt gegarandeerd tot meer traffic to store. Daarnaast maakt Winstore het verschil met activatieconcepten die onderscheidend zijn, aansluiten bij de merkessentie én relevant zijn op de winkelvloer.”
Kwalitatieve executie
John Wijers, directeur TPR; “Met mensen die écht iets te vertellen hebben, brengen we een verdiepingsslag aan in het contactmoment met de shopper, waardoor we een relatie opbouwen met de consument. Daarnaast hebben we een inhouse opleidingscentrum voorzien van kookstudio en trainingsruimte waarin we onze mensen klaarstomen voor iedere opdracht.” Binnen Winstore werken Opvallers en TPR niet alleen op strategisch niveau samen. Ook op executieniveau neemt de samenwerking dankzij twee verschillende pools van professionals omvangrijke proporties aan. Martin Damen; “Met onze Winstore activaties creëren we niet alleen synergie tussen merken en retailers, ook zijn we dankzij een realtime rapportage app de kruipolie tussen merk, retailer én de shopper.” Zowel TPR als Opvallers blijven los van elkaar ook hun eigen koers varen.
Meer informatie?