Instore
(kook)activatie
Near store
activatie
Cross mediale
concepten
Product/kook
instructie
Schap
optimalisatie
Consumenten
Events
Instore
(kook)activatie
Near store
activatie
Cross mediale
concepten
Product/kook
instructie
Schap
optimalisatie
Consumenten
Events
Cross mediale
concepten
Naast het creëren van activaties, geven wij invulling aan 360° concepten bestaande uit verschillende activatievormen in één concept. Van het ontwikkelen van recepten, gimmicks, folders, posters en winacties tot het opnemen van kook- en instructiefilmpjes. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende soorten media en promotiematerialen om het volledige concept tot leven te brengen. Deze verschillende kanalen versterken elkaar voor optimaal resultaat en meer interactie tussen consument en product.
Door deze strategievorm wordt niet alleen de directe consument in de winkel, maar ook de indirecte consument benaderd. Door de ruime ervaring in merkaanpak, retailkansen en eventuele -problematieken zijn wij een waardig conceptbureau op het gebied van meedenken, ontwikkelen en uitvoeren.
4x anders
4x anders is een cross mediaal concept waarbij 4 leveranciers gekoppeld worden aan een thema. Iedere leverancier heeft een eigen recept waarvan receptenkaarten en een inspiratievideo voor op social media, de website en in de winkel tijdens de proeverij gemaakt wordt. Daarnaast vinden er uiteraard proeverijen plaats op de winkelvloer met second placement middels een display of koeling. Kortom consumenten inspireren in de breedste zin van het woord!
Bewuster koken
Tijdens onze proeverijen horen we van veel consumenten dat ze bewuster om willen gaan met hun voeding. Iedereen op zijn of haar eigen manier. Daarom hebben we een platform ontwikkeld genaamd bewuster koken. Op de website zijn recepten te vinden (voor en door onze volgers) die consumenten kunnen helpen in het maken van bewuste keuzes. Inspireren en motiveren naar bewustere keuzes. Uiteraard voeren we dit concept ook uit middels winkelvloer proeverijen waarbij we consumenten aan de hand mee kunnen nemen in het leren maken van bewuste keuzes!